Pozycjonowanie w oparciu o budżet

Oferta ta skierowana jest w dla osób świadomych dla których ważnym jest bycie w czołówce Google.
Najważniejsza różnica w stosunku do standardowej oferty – pozycjonowania na frazy – leży w kosztach.
Metoda ta nie gwarantuje, że będą Państwo w top 10, ale około 85% prowadzonych przez nas fraz w tej metodzie osiągnęło taki status. W związku z tym, że metoda ta nie obciąża nas ryzykiem, że dana usługa nie będzie przez Państwa opłacana z powodu np. zatrzymania się na pozycji 11 w wynikach, do tej usługi nie doliczamy ubezpieczania na występowania powyższej sytuacji – koszty w zależności od popularności danej frazy potrafią zwiększyć realne koszty w stosunku do tej formy reklamy od 2krotności budżetu do nawet 20krotności (agencje interaktywne).

 

Co Państwo zyskują 

Przy tej metodzie najważniejsze jest dla nas realne zwiększenie rozpoznawalności Państwa strony, więc to my staramy się doradzić Państwu, jakie frazy należy pozycjonować i które w ramach przyjętego budżetu jesteśmy w stanie wypozycjonować do top 10 w wyszukiwarce, jednocześnie zwracając uwagę na liczbę osób realnie pytających się o daną frazę osób (przez co unika się pozycjonowania fraz których nikt nie szuka).
Kolejną przewagą, jaka daje ta metoda, jest fakt, że część naszego zaplecza jest szykowana specjalnie pod pozycjonowane strony, co powoduje, że wraz z czasem, w którym to my opiekujemy się Państwa stroną, realne koszty pozycjonowania maleją, co powoduje że liczba pozycjonowanych fraz się zwiększa.

 

Gwarancje

W przypadku gdyby jednak po 3 miesiącach nie udało się nam wypozycjonować frazy, nasza Firma przedstawi pełen raport o wykonywanych czynnościach, na podstawie których będą mogli Państwo sprawdzić, jakie koszty naprawdę są ponoszone na pozycjonowanie Państwa strony i co naprawdę wykonała nasza Firma. Do tej pory nie przygotowaliśmy takiego raportu jeszcze ani raz!

 

Koszty i czas umowy 

Minimalną kwotą tego typu pozycjonowania jest 50 zł brutto, przy czym budżet dla danej strony proponujemy w oparciu o konkretną stronę i wskazanie grupy docelowej. Minimalny czas umowy to 4 miesiące (a już po 3 miesiącach przy każdym rodzaju frazy widać efekty).