Pragniesz pozyskać nowych klientów za pośrednictwem Internetu? Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach to najskuteczniejsza metoda dla osiągnięcia tego celu.

 

Co oznacza Search Engine Marketing (SEM)?

Search Engine Marketing (SEM) jest metodą pozyskiwania klientów, w której wykorzystuje się wyszukiwarki internetowe jak np. Google, Yahoo, Onet. Polega ona na umieszczeniu linku do promowanej strony w dobrze widocznym miejscu wyników wyszukiwania (najlepiej na pierwszej stronie) na powiązane z nią fraz. Użytkownik, który poszukuje danej frazy, z wielkim prawdopodobieństwem kliknie na link i w ten sposób wejdzie na dane strony internetowe (na linki z pierwszej strony wyników wyszukiwania klika ok. 90% użytkowników).

 

Jakie korzyści przynosi marketing internetowy w wyszukiwarkach (SEM)?

  • Dokładne nakierowanie. Odwiedzający, których pozyskasz za pomocą marketingu internetowego w wyszukiwarkach, poszukują właśnie tego, co oferujesz. Prawdopodobieństwo, że rzeczywiście zamówią Twój towar lub usługę stając się Twoimi klientami, jest znacznie większe niż w przypadku osób odwiedzających strony przez klasyczną reklamę banerową.
  • Kontrola wydatków. Jeśli skorzystasz z reklamy płatnej za kliknięcie (PPC) oferowanej w postaci linków sponsorowanych lub boksów reklamowych, będziesz dokładnie wiedzieć ile wynosi koszt za jedną osobę odwiedzającą twoje strony internetowe. Dowiesz się również, które słowa kluczowe przyprowadzą prawdziwych klientów, a które takich, którzy i tak niczego nie kupią. Dzięki temu możesz wybrać najbardziej adekwatne frazy i zwiększyć zwrot swoich inwestycji w linki sponsorowane.
  • Szeroka ingerencja. W chwili obecnej większość użytkowników Internetu używa wyszukiwarek internetowych (ok. 80%). Z naszą pomocą możesz do nich dotrzeć – oferta zarządzania kampaniami reklamowymi obejmuje wszystkie najważniejsze systemy reklamy PPC w polskich i światowych wyszukiwarkach, a optymalizacja poprawi pozycję we wszystkich wyszukiwarkach.