Marketing Szeptany (Buzz Marketing) wykorzystuje naturalne kanały komunikowania się internautów, takie jak fora internetowe i portale opiniodawcze, by stworzyć pozytywny obraz produktu, usługi czy marki. W naturalny sposób trafia z informacją o produkcie do osób poszukujących opinii na jego temat, czego wynikiem jest zakup poleconego produktu. Buzz Marketing to w przypadku niektórych branży znakomity sposób na kampanie reklamową. Nie da się jednak ukryć, że jest to bardzo skomplikowana forma promocji usługi lub produktu.

Wszystko opiera się na bezpośrednim przekazie ustnym pomiędzy dwoma osobami – jedna osoba poleca drugiej daną usługę, z której ta później skorzysta. Marketing szeptany to idealny sposób na wyrobienie sobie marki w Internecie i poza nim. Dzięki temu bowiem zyskujemy tak zwaną sieć klientów, która z czasem rozrasta się samoistnie.

 

W zakres działań naszych działań wchodzi:

  • generowanie „szumu” wokół danej marki, oferty, produktu;
  • prowadzenie dyskusji na blogach, forach, grupach dyskusyjnych;
  • inicjowanie dyskusji i kierowanie nimi;
  • opiniowanie produktów i usług;
  • tworzenie wizerunku marki;
  • generowanie zaplecza linków dla SEO.